Adunarea Generală a voluntarilor Asociației Sfântul Hristofor (16 martie 2017)

16 March 2017 at 18:00 Facultatea de Teologie Ortodoxă din Bucureşti

               În data de Joi – 16.03.2017, ora 18.00, se vor întruni la Facultatea de Teologie Ortodoxă „Justinian Patriarhul” – sala 5, toți voluntarii Asociației pentru copii și bătrâni „Sfântul Hristofor”, din București.

                Vă invităm și convocăm, în special pe cei înscriși cu adeziune să fie prezenți la această Adunare Generală, care se face o dată pe an, de obicei în primul trimestru. Pentru noi această adunare este cea mai importantă, deoarece avem ocazia să ne vedem cu toții, să îi cunoaștem și pe noii membrii, să aflăm ce lucruri minunate am reușit să facem, cu ajutorul lui Dumnezeu și mijlocirea Sfântului Hristofor, ocrotitorul nostru. De asemenea, puteți să vă invitați rudele, prietenii și cunoștințele, care doresc să facă parte din marea familie a hristoforilor, dar cu următoarea condiție, să ne comunicați numărul exact de persoane.

                Programul ședinței (pe scurt):

  1. Rugăciunea de început
  2. Pr.Prof. Georgian P. – Cuvânt de învățătură
  3. Președintele – Discurs despre “Rolul și importanța organelor de conducere ale asociației – Adunarea Generală, Consiliul Director și Consiliul Permanent de Consfătuire”
  4. Vicepreședintele interimar – Date despre voluntari (prezentarea noilor voluntari, voluntarii activi s.a.)
  5. Secretar – Acțiunile și activitățile asociației din anul 2016 (prezentare Power Point)
  6. Contabil (Dragoș A.)  – Bilanțul contabil pe 2016
  7. Președintele – Calendarul activităților pentru anul 2017
  8. Ioana I. – Procedura de organizare a alegerilor prin vot secret a candidaților pentru funcțiile: Vicepreședinte (Iulian G.) și Coordonator voluntari (Maria B sau Elena L.)
  9. Candidat funcția Vicepreședinte (Iulian G) – Discurs
  10. Candidat 1 funcția Coordonator voluntari (Maria B.) – Discurs
  11. Candidat 2 funcția Coordonator voluntari (Elena L.) – Discurs
  12. Desfășurarea alegerilor pentru funcțiile disponibile din Consiliul Director
  13. Delia M. – Strângerea formularelor 230 sau 2% din impozitul de venit
  14. Comisia de concurs și validare – Rezultatele alegerilor

               Vă rugăm să confirmați participarea până pe 15 martie, orele 20:00, la următorul numărul de telefon: 0746 209 945 (Andra) sau pe facebook în cadrul evenimentului creat, bifând căsuța “Merg/Particip”.

    

Locația evenimentului, accesați AICI !

Imagini din cadrul evenimentului (în curând)

Lasă un răspuns